تجارت پدران و پسران عطرساز

DB13 - تجارت پدران و پسران عطرساز

DB14 - تجارت پدران و پسران عطرساز

 

هر بار که یکی از محصولات لوکس این برند را خریداری می کنید ، پس از باز کردن درب جعبه ، کارتی به شکل فوق نظر شما را جلب می کند. حس خوب و دوست داشتنی ای ست. حس استفاده از یک کار اصیل ، اشرافی ، با شکوه و دست نخورده ، حس تسخیر و تصاحب یک محصول بکر! این احساسی ست که استفاده کنندگان از این برند هر بار تجربه می کنند و همین امر آنها را به برند محبوبشان وفادار می سازد.

خانواده کریدها

تجارت کریدها توسط James Henry Creed در سال 1760 پایه گذاری گردید و به صورت نسل به نسل از پدر به پسر در این خانواده به ارث رسید. نکته جالبی که در شجره نامه این خانواده دیده می شود شدت تعصب آنها به نام جدشان هنری است که تکرار آن در اسامی نسل های بعد به خوبی دیده می شود ، به گونه ای که تا 5 نسل پس از آن نام Henry در خانواده آنها دیده می شود!

ششمین نسل از خانواده

Olivier Creed ششمین فرد در خانواده کریدها ست که این تجارت خانوادگی به او به میراث رسیده است. او در کنار پدر خود عطرسازی را آموخت و در سال 1975 عطرساز برند Creed شد. Green Irish، Millesime Imperial ، Silver Mountain و …. از تولیدات ساخته وی می باشند.

عطرساز آینده این برند کیست؟

Erwin Creed پسر Olivier Creed در سن 31 سالگی به سر می برد. او هفتمین نسل از خانواده کریدهاست که از 8 سالگی در کنار پدر خود مشغول به کار بوده است و در تولید محصولاتی نظیر Love in White و Original Vetiver و …. نیز با پدر خود همکاری داشته است. بر اساس سایت رسمی Creed ، علاقه به بوکس و رالی از دیگر محوبیت های اوست!
کرید همواره از برترین پرفیوم های طبیعی و دست ساز (پرفیوم گیری به روش دستی) در تولیدات خود استفاده کرده است و همین امر موجب بالا رفتن هزینه محصولات این برند شده است.

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *