شاهزاده رویاها سوار بر اسب سیاه !

DB47 - شاهزاده رویاها سوار بر اسب سیاه !

DB48 - شاهزاده رویاها سوار بر اسب سیاه !

 

شاهزاده ای سوار بر اسب سیاه

 

وقتی Varvatos Vintage را تست میکنید رایحه ای از یک مرد واقعی را تجربه می کنید. به یاد دارم خانمی از مشتریانم را که عاشق این عطر شد و آن را برای خودش خریداری کرد فقط برای اینکه آن را در اتاق اسپری کند تا هاله ای از مرد مورد علاقه اش را در اطراف خود داشته باشد!

 

از نگاه او این مرد یک جنتلمن واقعی و بسیار مودب بود. بسیار با وقار رفتار می کرد و او را به یاد شاهزاده رویاهایش می انداخت که سوار بر اسبی سیاه! به سوی او می آید… سیاه همچون Varvatos Vintage

 

Vintage بیش از آنکه مرموز و تیره باشد اغواگر و البته رئوف است.

 

ته مایه ای کلاسیک، خشن و بسیار مردانه را از گروه عطرهای چایپر به ارث برده است که او را قویاً مردانه و جنتلمن نمایان می سازد اما ترکیب نت های چرمی و تنباکویی او را گرم، مهربان و اغواگر نشان می دهد.

 

در نت ابتدایی ترکیبی از رایحه های مرکباتی و میوه ای را استشمام خواهید کرد که با مقداری طعم شیرین برگرفته از دارچین و کمی فلفل ملایم و اسپایسی شده است.

 

در گام میانی وینتج، حالتی گیاه مانند و سبز به خود می گیرد که در گروه عطرهای چایپر قدیمی اغلب دیده می شد. سنگین، مردانه، کلاسیک و خشن و شاید زبر هم واژه مناسبی برای توصیف آن باشد.

 

در حالی که هنوز مقداری از رایحه نت میانی باقیست، نت نهایی بازی خود را آغاز می کند. تمی چرمی-کرمی و نرم با طعمی شیرین شده از تنباکو شروع به نقش آفرینی می کند.

 

چه کسانی مصرف کنند؟

 

عاشق عطرهایی با ترکیبات تنباکویی هستید؟

 

آیا علاقمند به این نت ها هستید: چرم، آلبالو، شکلات، کارامل، وانیل، دارچین، ادویه، کهربا و …

 

اگر پاسخ شما به همه یا برخی از موارد فوق مثبت بوده است، پس از امروز وینتج را با خیالی آسوده در سبد خرید خود قرار دهید. این مرد شما را نا امید نخواهد ساخت!

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *