ژولیت یک تفنگ دارد !

DB15 - ژولیت یک تفنگ دارد !

DB16 - ژولیت یک تفنگ دارد !

 

Maria Nielli که همگان امروزه او را با نام Nina Ricci می شناسند ، بانویی ایتالیایی بود که با جواهر سازی از خانواده Ricci ازدواج کرد. او به کمک پسر بزرگ خود Robert برند Ricci را پایه گذاری نمود و اکنون نوبت به نوه او Romano رسیده تا خلاقیت های خود را در صنعت عطرسازی با برند و نامی متفاوت نمایش دهد … Juliette Has A Gun !

ژولیت یک تفنگ دارد !

نام غیر معمول و متفاوتی بود که Romano بر برند نوپای خود نهاد و فعالیت های خود را در زمینه تولیدات Niche تحت این برند آغاز نمود.
رومانو کودکی خود را در کنار طراحان بزرگی گذرانده بود که همین امر او را در زمینه تولیدات حرفه ای به قدر کافی توانمند می ساخت. پدرش Robert ، طراحی L’air Du Temps را بر عهده داشت که از محصولات قدیمی و ماندگار ریچی تا کنون بوده است.
گذشته رومانو تا حدی عجیب است و او به مدتی طولانی در زمینه اتومبیل رانی فعالیت داشته است. با این حال سابقه خانوادگی ، محیط دوران کودکی و … گرایشی در او برانگیخت تا به سوی دنیای عطر روانه شود.

ژولیت کیست ؟

دختری با پوستی تیره و موهایی مشکی که نام او الهام گرفته از ژولیت، کاراکتر اصلی نمایشنامه “رومئو و ژولیت” شکسپیر است. او شخصیتی عاشق پیشه و لطیف از روح زنانه را در خود دارد.
اما آنچه که Romano در نظر دارد، ادغام تضاد و پیچیدگی هایی در شخصیت ژولیت است تا او را بانویی توانمند سازد. اسلحه ، بهترین گزینه از دید رومانو است که آن را در دستان ژولیت خیالی خود قرار می دهد و اینگونه است که این شخصیت ، شکلی
دوگانه به خود می گیرد و در بخش قدرتمند وجودش ، او بانویی اغواگر و توانمند می باشد که قدرت بدست آوردن آنچه را که می خواهد دارد.
سلاح در اینجا برای ژولیت یک وسیله انتقام جویی بزرگ است و یک اخطار بزرگ به مردان … و این سلاح، عطر اوست!

ویژگی های این برند …

نحوه نام گذاری این برند توسط رومانو ، بیانگر قدرت فریبندگی و تسخیرگری عطرهای تولید شده توسط اوست که عاملی خواهد بود تا این محصولات Niche توجهات بسیاری را به خود جلب کنند.

اغلب تولیدات رومانو عطرهایی سنگین با سبکی کلاسیک-مدرن و به تمامی زنانه هستند. رایحه عود و رز از محبوب ترین پرفیوم های وی در بسیاری از این محصولات مشهودند. تلاش او در ایجاد چنین عطرهایی ، نزدیک ساختن هنر و صنعت عطرسازی به یکدیگر بوده است و به همین دلیل این عطرها از رایحه هایی خاص برخوردارند که پیش از هر خریدی باید تست گردند.

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *