مردی در تنگ شراب با گرلن !

DB37 - مردی در تنگ شراب با گرلن !

DB38 - مردی در تنگ شراب با گرلن !

 

Guerlain L’Homme Ideal

کمپانی گرلن در 2014 نگاه خود را بر مردانی جدی و با ثبات دوخته است. این بار گرلن قصد دارد کمی از وادی مردان جوان و پر تحرک دور شود و تمرکز خود را بر شخصیت هایی مستحکم تر بنا کند تا بتواند مردی ایده آل را برای زنان خلق کند!

پس از تولید La Petit Robe Noire برای زنان، که دختری ظریف را با لباسی کوتاه و مشکی تصویر می کرد، نیاز به وجود مردی قدرتمند و حامی در کنار این بانوی ظریف احساس می شد. Ideal جفت مردانه ی این دختر زیبارو و شاداب است که باید تا به انتها در کنار او بایستد و در این بین محتاج به کارکتری قابل اتکاء و در عین حال خوش مشرب است.

 

مردی در تنگ شراب !

ایده ساخت “ایدی یل” از نوعی شراب ایتالیایی گرفته شده است. Amarreto که شاید بهتر باشد آن را یک نوع نوشیدنی الکلی بنامیم، از طعم بادام در ترکیب با مزه ای شیرین ساخته شده و الهام بخش گرلن در تولید ادکلن مردانه جدید خود شده است.

نت ابتدایی با عطر رزماری و شکوفه های پرتقال آغاز می شود که عطری تند و پیشرونده دارد. میان باز شدن نت ابتدایی و رسیدن به نت میانی تفاوت قابل درکی وجود ندارد و گرلن به سرعت با شکوفایی عطر بادام تلخ شما را به وادی قلب عطر وارد می سازد.

رایحه ای از عطر چوب با گرمایی ویژه از عمق آن سوسو می زند. بویی از سوختگی و دود از آن به مشام نمی رسد اما بویی همچون داغ شدگی در حال شکوفایی ست. با گذر بیشتر زمان، رایحه داغ مبدل به طعمی تلخ از بادام می شود که ته بویی از چرم از عمق آن به مشام می رسد.

تلخی این کار به سبک Cuirs از کارنر است و طعمی تلخ و سم مانند با کمی تیزی از آن به مشام می رسد.

با نزدیک شدن به نت پایانی، هر از گاهی نسیمی از وانیل و دانه تونکا وزیدن می کند و از تلخی بادام کاسته می شود. آرام آرام عطری شیرین از وانیل غالب می گردد و روند رشد رایحه را از سمت و سویی تلخ به سبکی شیرین تغییر می دهد.

 

قدرت در سادگی

گرلن در تولید این محصول تمامی توان خود را بر خلق رایحه ای پر قدرت، مردانه و کمال گرایانه قرار داده است و از این رو ظاهر شیشه کاملاً بیانگر ظاهری ساده و شخصیتی با تفکرات عمیق است.
“ایدی یل” در شیشه ای مربعی طراحی شده و مایعی طلایی رنگ را در خود جای داده است.

 

کاراکتر شخصیتی

او شخصیتی زمینی و مادی دارد. قابل اتکاء، محکم و جدی ست.
شخصیتی ظلمانی و منفور ندارد اما بدش نمی آید در میان تاریکی مخفی شود و چهره واقعی خود را نمایان نسازد. بهتر است مراقب کت و شلوارهای مشکی او که دوخت برندهای معتبر است باشید چرا که نسبت به آنها بسیار حساس است و به رنگ مشکی بسیار علاقه دارد.

 

این عطر مناسب کیست؟

اگر سبکهای تیره، چوبی و شیرین را پسند می کنید یا با طعم تلخ چوبی نیز میانه خوبی دارید می توانید با IDEAL مردی ایده آل باشید.

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *