راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر زنانه مخصوص عروس خانم ها

DB225 - راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر زنانه مخصوص عروس خانم ها

DB226 - راهنمای انتخاب و خرید بهترین عطر زنانه مخصوص عروس خانم ها

 

خرید بهترین عطر زنانه بیشتر شبیه حل کردن یک مسئله‌ی ریاضی است. در نگاه اول انجام این کار، سخت به نظر می‌رسد؛ اما اگر فرمول آن را بدانید به‌راحتی می‌توانید انواع عطر با رایحه مختلف و برای مناسبت‌های متفاوت را برای خود بخرید. البته گاهی این فرمول پیچیده‌تر می‌شود و آن زمانی است که به‌ دنبال خرید عطر زنانه مخصوص عروس خانم‌های مشکل‌پسند باشید. از طرف دیگر از آنجایی که رایحه خوش یک عطر همیشه در ذهن ماندگار می‌ماند، با خرید بهترین عطر زنانه مخصوص عروس خانم، خاطره‌‌ی خوش مراسم عروسی می‌تواند در ذهن ماندگار شود. گویا هروقت که آن عطر به مشام می‌رسد، یاد روزهای خوش عروسی می‌افتیم. به همین دلیل در ادامه به راهنمای انتخاب عطر زنانه مخصوص عروس اشاره می‌کنیم.

 

شخصیت‌ عروس خانم ‌اهمیت زیادی در انتخاب عطر دارد

عطری که برای مراسم عروسی انتخاب می‌کنید باید برازنده‌ی شخصیتتان باشد. برای نمونه اگر شخصیتی حساس و مهربان دارید و به عطرهای ملایم علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ عطرهایی با رایحه شکوفه های پرتقال را بگیرید. به عروس خانم‌هایی که شخصیتی محکم و بااراده دارند نیز پیشنهاد می‌کنیم سراغ عطرهایی با رایحه‌های نافذ و قوی را بگیرند.

با این حساب می‌توان گفت بهترین عطر زنانه برای شما همان عطری است که رایحه آن با ‌شخصیتی که دارید سازگار باشد. برای خرید چنین عطری به احساس خود اهمیت بدهید و مطمئن باشید اگر بوی خوش یک عطر به مشام شما خوش آمد، این عطر قطعاً برازنده‌ی شما خواهد بود.

 

فصلی که در آن هستید را در نظر بگیرید

به عروس خانم های مشکل‌پسند پیشنهاد می‌کنیم عطری خریداری کنند که مناسب فصل برگزاری مراسم است. برای نمونه اگر قرار است در پاییز مجلس بگیرید، سراغ عطرهایی با رایحه‌ی مشک بروید و برای زمستان عطری با رایحه چرم خریداری کنید. همچنین اگر قرار است مجلس شما در فصل بهار برگزار شود، سراغ عطرهایی با رایحه عسل و میموزا بروید. از خرید عطرهایی با رایحه ریحان در فصل زمستان نیز هرگز پشیمان نخواهید شد.

برای آن دسته از افرادی که به این راحتی نمی‌توانند بهترین عطر زنانه مخصوص عروس را انتخاب کنند پیشنهاد می‌کنیم در حین بو کردن عطر چشم‌های خود را ببندند، این روش به شما کمک می‌کند درک بیشتری از رایحه عطرها پیدا کنید.

 

عطری انتخاب کنید که آقا داماد هم همان را می‌زند

عطرهای بسیار خوشبویی را در بازار سراغ داریم که برای آقایان و خانم‌ها مشترک ساخته می‌شود. از آنجایی که عطرها روی پوست افراد مختلف رایحه متفاوتی دارند، مطمئن باشید عطری که شما و آقا‌داماد خریده‌اید رایحه‌ای کاملاً یکسان نخواهد داشت و رایحه این عطر بیانگر همدلی و عشق میان عروس‌ و داماد خواهد بود.

 

عطر امضای خود را کنار بگذارید

همانطور که مهمانی و مراسم عروسی یک مراسم خاص، منحصربه‌فرد و تکرار نشدنی است،‌ آرایش و عطر این مراسم نیز باید خاص و منحصربه‌فرد باشد. بانوان مشکل‌پسند به‌خوبی در جریان هستند که عطری که مدت‌هاست از آن استفاده می‌کنند، برازنده‌ی مجلس عروسی‌شان نیست.

این عطر که به عطر امضا نیز معروف است هرچند رایحه‌ای خاص داشته باشد؛ اما نمی‌تواند یادآور مراسم یا موقعیت خاصی باشد و استشمام دوباره‌ی آن خاطرات این مراسم به یادماندنی را در ذهن تداعی کند. بنابراین بهتر است برای خرید عطر زنانه مخصوص عروس برای این روز باشکوه به دنبال عطری به غیر از عطر امضای خود باشید.

 

به رایحه‌هایی که یک عطر از آن تشکیل‌شده دقت کنید

عطر‌های خوشبو از ده‌ها رایحه تشکیل شده‌اند. به هر اندازه که این رایحه‌ها سازگاری بهتری با هم داشته باشند، به همان‌ اندازه رایحه یک عطر جذاب‌تر می‌شود. با این حساب اگر به رایحه خوش گل های سفید مانند بهارنارنج، یاسمن، لاله و رز علاقه‌ دارید، برای خرید عطر زنانه مخصوص عروس و مراسم عروسی دنبال عطری باشید که در کنار این رایحه‌ها، در آن از بوی خوش مرکباتی مانند گریپ فروت و گل شاه پسند استفاده شده باشد. این رایحه‌ها ترکیب بسیار خوشبویی در کنار هم ایجاد می‌کنند و رایحه‌ای بیش از حد تند و تیز ندارند.

 

تمامی مجلس عروسی باید سرشار از رایحه خوش عطر باشد

حیف است که با وسواس تمام بهترین عطر زنانه مخصوص عروس را خریداری کنید و بوی خوش این عطر در میان دیگر رایحه‌های مجلس عروسی گم شود. در نتیجه تا می‌توانید عطر بزنید و تمام قسمت‌های توری لباس عروس را عطرآگین کنید. استفاده‌ از شمع‌های معطر و عطرزدن به لوازمی که با آن‌ها از مهمان‌ها پذیرایی می‌شود نیز روش بسیاری خوبی است تا عروسی شما خاطره‌ای عطرآگین و به‌یادماندنی در ذهن مهمان‌ها باقی بگذارد.

 

در پایان خبر خوشی برای عروس‌خانم‌هایی داریم که به‌ دنبال خرید بهترین عطر زنانه مخصوص عروس می‌گردند. مجموعه‌ای از خوشبوترین عطرهای زنانه را در فروشگاه دیجی بوم برای شما آماده‌ کرده‌ایم و مطمئن هستیم با نگاهی به این عطرها، بهترین عطر زنانه را خریداری خواهید کرد.

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *