بادی اسپلش و بادی پرفیوم چیست ؟ Body Splash

DB141 - بادی اسپلش و بادی پرفیوم چیست ؟ Body Splash

DB142 - بادی اسپلش و بادی پرفیوم چیست ؟ Body Splash

 

بادی اسپلش و بادی پرفیوم-body splash-body perfume چیست؟

 

شاید شما هم این روزها متوجه تبلیغات زیاد «بادی اسپلش» ها شده باشید. گزینه هایی که دست کمی از عطرها ندارند و دارند به سرعت جای خودشان را بین لوازم مورد نیاز خانم ها باز می کنند. اما بادی اسپلش ها دقیقا چه کار می کنند؟

 

بادی اسپلش ها رایحه هایی خوب هستند که سه کار را هم زمان برای شما انجام می دهند:
۱- به پوست آب رسانی می کنند.
۲- از تعریق بیش از حد جلوگیری می کنند.
۲- بدن را خوشبو نگه می دارند.

 

بادی اسپلش ها با آب رسانی مناسب مانع تعریق می شوند. در عین حال وقتی آب رسانی مناسبی به پوستتان انجام شود بعد از مدت کوتاهی شاهد تغییرات بسیار خوبی روی بدنتان خواهید شد؛ از جمله شفافیت بیشتر و نرمی و تازگی که هر دو باعث می شوند دیگر نیازی به استفاده از کرم پودرها روی سطح پوست بدن تان نداشته باشید. بادی اسپلش هایی پر طرفدارترند که رایحه های جذاب تری برای جنس مخالف داشته باشند و گیاهی باشند.

 

کافیست پس از استحمام و در حالیکه پوست هنوز مرطوب است، بادی اسپلش را روی آن اسپری نموده و لباس‌ها را به تن کرد. در فرمولاسیون بادی اسپلش روغن‌های گیاهی وجود دارد که باعث تغذیه و جوانی پوست بدن می‌شوند اما بهتر است از استفاده آن‌ها بر روی لباس خودداری گردد.

 

بادی پرفیوم نوعی خوشبو کننده بدن است که خاصیت مرطوب کنندگی پوست را نیز دارا می‌باشد. ساختار بادی پرفیوم از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش چربی و رطوبت مورد نیاز پوست را که به موجب استحمام از بین می‌رود، تامین میکند و قسمت دیگر حاوی رایحه بهترین ادکلن‌های دنیا میباشد که بوی خوش و مورد علاقه شخص را به او هدیه می‌دهد. این محصول مناسب برای تمامی اعضای خانواده در هر سن و جنسی می‌باشد.

 

برای استفاده، پس از استحمام و خشک کردن بدن، در حالی که پوست هنوز مرطوب می‌باشد بادی پرفیوم را روی تمام بدن اسپری کنید.

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *