افتخاری دیگر برای عطر دیجی بوم – دریافت نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره

DB165 - افتخاری دیگر برای عطر دیجی بوم - دریافت نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره

DB166 - افتخاری دیگر برای عطر دیجی بوم - دریافت نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره

 

از امروز به بعد با 2 تا ستاره در خدمتتون هستیم

 

نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره ، معتبرترین نمادی می باشد که در حال حاضر در ایران توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت به فروشگاه های عطر و ادکلن اعطا می شود .

 

خوشحالیم که نه تنها به عنوان بزرگترین بلکه معتبرترین فروشگاه عطر کشور خدمتگزارتان هستیم .

 

در تعریف نماد اعتماد الکترونیکی کسب‌وکارهای اینترنتی آمده است: «نشانه‌ای نمادین است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و به کسب‌وکارهای اینترنتی مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌گردد؛ این نماد پس از بررسی درگاه‌ پرداخت وب‌سایت و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن برای مدت یک سال صادر می‌گردد.»

 

سطح اعتماد و کیفیت عملکرد و‌ب‌سایت را با نماد ستاره نشان می‌دهند. تعداد ستاره‌های بالاتر، نشان‌دهنده سطح بالاتر اعتماد و کیفیت بهتر عملکرد و‌ب‌سایت است.

 

هم‌اکنون بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره دارند اما در این بین درصد کمی از آن‌ها، موفق به دریافت نماد دو ستاره شده‌اند.

 

مفتخریم که نماد اعتماد دو ستاره، به معنای «بالاترین درجه اعتماد در خرید اینترنتی»، از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت در تاریخ 20 مهر 1397 به فروشگاه اینترنتی دیجی بوم اعطا گردید.

امیدواریم همچون گذشته، اعتماد و رضایت شما عزیزان را در این مسیر همراه خود داشته باشیم.

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *