آشنایی با عطر سازی طبیعی | عمر عطرهای طبیعی

DB1 - آشنایی با عطر سازی طبیعی | عمر عطرهای طبیعی

DB2 - آشنایی با عطر سازی طبیعی | عمر عطرهای طبیعی

 

آشنایی با عطر سازی طبیعی
ساخت عطرها به صورت طبیعی و یا توسط مواد مصنوعی صورت می پذیرد. عطرسازی طبیعی به ساخت عطرها توسط پرفیوم های طبیعی و خالص اشاره دارد که توسط عطرساز به وسیله عصاره گیری با روش های مختلف نظیر خیساندن و … ایجاد می گردد. سوالی که در اینجا مطرح می شود آن است که: تفاوت میان عطرهایی که در فروشگاه ها خریداری می شوند و عطرهای طبیعی در چیست؟

عطرهایی که در فروشگاه ها عرضه می شوند و تولیدات انبوه برندهای مشهور که اغلب نیز شناخته شده هستند ، در دسته عطرسازی مصنوعی قرار می گیرند. جهت ایجاد این عطرها از پرفیوم های مصنوعی و شیمیایی غیر مضر استفاده می شود و یا درصد بسیار کمی پرفیوم خالص و طبیعی در این محصولات استفاده می گردد. این در حالی ست که در روش طبیعی ، از پرفیوم های طبیعی استفاده می شود و همین امر موجب می شود تا هزینه ایجاد چنین عطرهایی بیش از ایجاد تولیدات مصنوعی باشد. گه گاه نیز اتفاق می افتد که محصولات مصنوعی هزینه ای بیش از محصولات طبیعی دارند که این امر ناشی از هزینه بالای پرداختی برای تبلیغات یا ساخت رایحه توسط طراح و … دارد.

عمر عطرهای طبیعی
این تولیدات تقریباً ۲ تا ۳ سال زمان مصرف خوب دارند و اگرچه پس از این مدت نیز قابل استفاده هستند اما امکان آنکه از دوام رایحه کاسته شده و یا در نت ابتدایی آنها مشکلاتی ظهور کند نیز هست.
شیشه های ارائه شده برای این تولیدات معمولاً ساده هستند و ترکیبات رایحه در آنها در عین سادگی از پیچیدگی نسبتاً خوبی برخوردار می باشد. عموماً از یک یا چند پرفیوم و به صورت محدود در ساخت چنین محصولاتی استفاده می گردد.

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *