معرفی عطر اجمل و تاریخچه آن

DB203 - معرفی عطر اجمل و تاریخچه آن

DB204 - معرفی عطر اجمل و تاریخچه آن

 

عطر اجمل یکی از نامهای آشنا در صنعت تولید عطر بوده که توسط علی اجمل در دهه پنجاه میلادی در هندوستان تولید و روانه بازار شده است. سال تاسیس عطر اجمل ۱۹۵۱ بوده و در حال حاضر توسط نسل دوم و سوم اجمل اداره می شود. در ادامه مقاله به بررسی تاریخچه عطر اجمل و ویژگی های منحصر به فرد آن می پردازیم.

 

تاریخچه برند عطر اجمل
داستان اجمل از جایی شروع می شود که علی اجمل موسس برند عطر اجمل، تصمیم می گیرد، برای تبدیل شدن به دهن العود، شهر محلی خود را به پایتخت هند یعنی بمبئی که مرکز تجارت است، ترک نماید. تقریبا یک سال بعد از کوچ به بمبئی، به عنوان تولید کننده و اولین عطر ساز شناخته می شود؛ چرا که توانسته بود با ترکیب روغن ها، یک عطر خوشبو و معطر نیز تولید نماید. علی اجمل از فامیلی خود جهت نامگذاری بر روی عطرها استفاده کرد و این تغییر نام در سال ۱۹۶۴،صورت گرفت. با گذشت ۱۲ سال از تاسیس شرکت اجمل، موسس شرکت توانست یک پایگاهی در خاورمیانه و به خصوص در امارات عربی متحده (دبی) ایجاد نماید.

 

عطرهای اجمل از گیاه آگاروود در آسام تولید می شوند که نت اصلی این عطر ها عود می باشد. همانطور که میدانید، درخت عود در حدود ۲۵ تا ۳۰ سال طول می کشد تا رشد و بارور شود و این زمان برای شرکت اجمل بسیار طولانی بود، به همین دلیل آن ها با استفاده از یک تکنیک خاص توانستند، مدت زمان رشد درخت عود را از ۳۰سال به ۱۰ سال برسانند و عطرهایی با کیفیت و متناسب با هر نوع سلیقه نیز تولید نمایند. در سال ۱۹۸۷، اولین عطر که دارای نت های دهن العود است، توسط شرکت اجمل تولید و بعنوان یک ادو پرفیوم در اختیار همگان قرار گرفت. تقریبا ۴ سال بعد از تولید چنین ادو پرفیومی، برند اجمل موفق به افتتاح اولین نمایشگاه در کشور کویت شد و بعد از آن هم سالن های متعددی در کشورهای مختلف مانند عمان،عربستان سعودی، بحرین و دبی نیز برگزار کرد.

یکی از افتخارات عطر اجمل، بسته بندی های شیشه عطر اجمل می باشد که طبق استانداردهای بین المللی و با همکاری چند شرکت معروف مانند NVM، Botmioli، Brosse و… تهیه می شود. یکی از شعارهای عطر اجمل، بازسازی خاطرات از طریق رایحه است و طبق گفته موسس کمپانی اجمل، “یک عطر همه چیزی است که برای سفر در طول زمان نیاز است، مانند پیوند میان حافظه و بو“.

همانطور که همه ما میدانیم، هیچ چیز مانند بو، خاطرات گذشته را زنده نمی کند و فرقی هم نمی کند که این خاطرات مربوط به یک دوست و رفیق قدیمی، عشق گمشده یا عشق نافرجام و یا حتی خاطرات کودکی یک شخص باشد. در کل، بوی عطر تنها چیزی است که در ذهن همه ماندگار است.

 

کمپانی اجمل با بیش از ۱۸۰ فروشگاه خرده فروشی در ۴۵ کشور در جهان با دارا بودن ۳۰۰ نوع عطر از بهترین و جذاب ترین ها، تشکیل یافته است. از بهترین عطرهای اجمل برای آقایان می توان به عطر مردانه اجمل مدل چمیستری و برای خانم ها، عطر زنانه اجمل مدل سکریفایس اشاره کرد. ناگفته نماند، کمپانی عطر اجمل در مکان هایی چون Duty Free و خطوط هواپیمایی همیشه حضور فعال دارند و حتی به صورت اختصاری برای شرکت های متفاوت، عطرهای اختصاصی و سفارشی با لوگوی آن شرکت تولید می نمایند.

از مهمترین اهداف و ماموریت های عطر اجمل می توان به نوآوری و پیشرفت در توسعه عطر اجمل، حفظ مسئولیت در محیط های زیست محیطی، جذب و استخدام بهترین استعدادها در حوزه عطر سازی و همچنین دوست و رفیق بودن با کارمندان و کارکنان شرکت اشاره کرد، ارزش شرکت اجمل بر پایه اجتماعی بودن، نوآوری و خلاقیت و مطرح بودن در جامعه بین المللی بنا شده است.

 

خرید اینترنتی عطر اجمل و قیمت عطر اجمل

همانطور که در بالا گفته شد، عطر اجمل یک عطر لاکچری و البته اقتصادی می باشد که تقریبا تمامی اقشار جامعه می توانند از این برند معتبر عربی استفاده نمایند. قیمت عطر اجمل در بازار ها بسیار متفاوت است. البته اگر قصد خرید اینترنتی عطر اجمل اورجینال را دارید، می توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی بوم رو که متخصص در حوزه عطر و پرفیوم است درخواست خود را ثبت نمایید. قیمت عطر اجمل اصل و اورجینال، در این فروشگاه مناسب تر از هر جا ارائه شده است که با خرید عطر اجمل می توانید یک هدیه خاص و ویژه به خود و یا به کسانی که دوستشان دارید، هدیه دهید.

 

ویژگی های عطر اجمل
با وجودی که هر عطر دارای ویژگی و عطر و بوی منحصر به فرد خود دارد، پایه و اساس عطر اجمل از عود و عنبر نیز میباشد. در ادامه به معرفی ویژگی های دو عطر که در بالا نام آنها ذکر شد، می پردازیم:

یکی از عطرهای خوش نام و خوشبو برای آقایان، عطر مردانه اجمل مدل Chemystery می باشد. این عطر دارای رایحه شیرین، ملایم و شرقی می باشد. به محض اسپری کردن این عطر، نت اولیه که ترکیبی از برگ نعناع، جوز، دانه ی هل، میوه گریپ فروت، پرتقال ماندارین، ریحان می باشد، به مشام میرسد. مدتی از این نت نگذشته که نت میانی عطر اجمل که ترکیبی از رایحه‌ ی گیاه اسطوخودوس، آویشن، درخت سرو است، جای خود را با نت اولیه عوض می کند. و هنوز از این رایحه سیراب نشدید که نت پایانی که ترکیبی از رایحه ی سدر، خس خس، چوب درخت صندل، لوبیا تونکا می باشد، شما را سرمست می نماید. قیمت عطر مردانه اجمل، با وجود معطر و با کیفیت بودن، مناسب در بازار ارائه شده که برای خرید عطر مردانه اجمل می توانید از دیجی بوم رو درخواست خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است که این عطر خوشبو برای تمامی فصول، به خصوص برای بهار و تابستان دارای ماندگاری بیشتر است.

 

یکی دیگر از عطرهای خوش بو که مختص خانم ها می باشد، عطر زنانه اجمل مدل Sacrifice for her می باشد. این عطر دارای رایحه گرم و البته شیرین می باشد که دارای سه نت متفاوت است. نت اولیه عطر سکریفایس، ترکیب گل یاسمن و نت های آبی اقیانوس است و بدنبال آن، نت میانی که ترکیب شکوفه های پرتقال و وانیل است و باعث ایجاد انرژی مثبت و اعتماد به نفس می شود، به مشام می رسد. در انتهای این نت، بوی عنبر و مشک که بویی خاص و عجیب است، شما را از خود بی خود خواهد کرد. برای کسانی که بدنبال بویی خاص و عجیب هستند و میخواهند در هر مکانی خاص و مورد توجه واقع شوند، مناسب است. بهترین فصل برای استفاده از این عطر خوشبو، پاییز و زمستان می باشد.

 

بهترین محل برای اسپری کردن عطر، محل نبض ها مانند پشت لاله گوش، مچ دست، زیر گردن و محل اتصال ساعد می باشد، که برای استفاده از عطر اجمل بهتر است که در فاصله تقریبا دورتر از محل مورد نظر اسپری شود.

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *