عطر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بازارهای مسکو

DB185 - عطر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بازارهای مسکو

DB186 - عطر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بازارهای مسکو

 

به تازگی عطری با نام ولادیمیر پوتین در بازار های مسکو وارد شده است که با الهام از پوتین رئیس جمهور روسیه طراحی شده است و پیش بینی می شود فروش خوبی هم داشته باشد.

 

عطر ولادیمیر پوتین در فروشگاه های مسکو

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یکی از سیاستمداران توانمند دنیاست که هم مهارت های زیادی دارد و هم اینکه علاوه بر روسیه در کل جهان طرفداران بسیاری دارد. به تازگی عطری با نام ولادیمیر پوتین و طراحی عکس وی در فروشگاههای روسیه وارد شده است که از پوتین الهام گرفته شده است.

عطری به نام ” لیدرز نامبر وان ” که با الهام گیری از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طراحی شده است، از دو روز پیش در فروشگاه های مسکو به فروش گذاشته شد.

 

رایحه این عطرِ گرم ترکیبی از لیمو، ترنج، انگور سیاه و صنوبر است. تصویر ولادیمیر پوتین نیز روی بطری سیاه رنگ این عطر هک شده است. این عطر بوسیله یک تولید کننده عطر متولد بلاروس به نام ” ولادیسلاو رکوناو ” ساخته شد. ایده تولید عطر ولادیمیر پوتین متعلق به مدیران مجله لیدرز است.

 

یکی از مغازه داران مسکو در این خصوص گفت:هزینه یک بطری 100 میلی از این عطر، 85 دلار است. این عطر تا 20 ژانویه سال آینده میلادی (30 دی 94) با قیمتی پایین تر به فروش می رسد. در حال حاضر سفارشهایی از آلمان و چین نیز ثبت شده است. به دلیل محبوبیت ولادیمیر پوتین و آغاز سال نو میلادی، تقاضا برای خرید این عطر رو به افزایش است.

 

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *