عطرهای روغنی مردانه چه خصوصیاتی دارند ؟ کدام بهتر هستند ؟

DB249 - عطرهای روغنی مردانه چه خصوصیاتی دارند ؟ کدام بهتر هستند ؟

 

برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید عطر روغنی بهترین عطر مردانه دچار سردرگمی شوید و ندانید کدام عطر بهتر است؟ یا اینکه هم‌زمان چند عطر مختلف را بپسندید و بودجه و پولتان به خرید چند عطر نرسد؟ فروشندگان معتبری که به دنبال مشتریان راضی و ثابت می‌گردند، در چنین مواقعی خرید عطر روغنی را پیشنهاد می‌کنند. خرید عطر روغنی در حجم دل‌خواه امکان‌پذیر است؛ بنابراین می‌توان با هزینه‌ی یک پرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری، چندین عطر مختلف را هم‌زمان تهیه کرد. ویژگی‌های مثبت این عطرها تا جایی است که قصد داریم در این مقاله به خصوصیات بهترین عطرهای روغنی مردانه بپردازیم.

 

خصوصیات عطرهای روغنی

سال‌هاست که در کنار بهترین عطر مردانه و زنانه، عطرهای روغنی نیز به مشتریان عرضه می‌شود. برخی ویژگی‌های خاص این عطرها باعث شده‌اند عده‌ای مشتریان وفادار این نوع از عطر باشند. برخی از خصوصیات این عطرها به شرح زیر است :

 

بوی دقیقاً مشابه با نسخه پرفیوم
وقتی بهترین عطر مردانه را در نوع عطر روغنی تهیه کنید، متوجه می‌شوید که بوی آن تفاوت چندانی با بوی نسخه پرفوم آن ندارد. همین شباهت فراوان و بسیار نزدیک باعث می‌شود عطر روغنی طرف‌دار پیدا کند.

 

فروش در حجم دل‌خواه
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای روغنی مردانه یا زنانه این است که می‌توان آن را در حجم دل‌خواه تهیه کرد. به این ترتیب متناسب با نیاز خود یا هزینه‌ای که در نظر دارید می‌توانید این نوع عطرها را خریداری کنید.

 

ماندگاری زیاد
همان طور که می‌دانید یکی از رازهای ماندگار کردن رایحه عطر، ترکیب آن با روغن است. حتی برای اینکه بوی عطر روی بدن بیشتر بماند توصیه می‌شود قبل از استفاده از عطر، روی محل نبض مقداری لوسیون ‌بدون بو یا وازلین بزنید. ازآنجایی‌که پایه‌ی عطرهای روغنی وجود روغن معطر بیشتر در این محصول بوده و از آب و الکل کمتری استفاده شده است، عطر روغنی ماندگاری بیشتری دارد.

 

پخش بوی مناسب
پخش بوی عطرهای روغنی در حد پرفیوم‌ و ادو پرفیوم است. به علت وجود روغن در عطر، به‌سرعت تبخیر نمی‌شود و با آرامش هر کدام از نت ‌ها در زمان خود، خودشان را نشان می‌دهند.

 

هزینه معقول
یکی از مزایای عرضه‌ی این عطرها در حجم کم و دل‌خواه این است که می‌توان میزان خرید را با سقف بودجه هماهنگ کرد. همچنین می‌توان هزینه خرید یک پرفیوم یا ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری را برای خرید چندین عطر روغنی با حجم کمتر کنار گذاشت.

 

حمل آسان
کوچک و جمع‌وجوربودن ظرف و بسته‌بندی عطرهای روغنی مردانه یا زنانه به شما کمک می‌کند آن را در کیف دستی یا جیب خود به‌راحتی حمل کرده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. این ویژگی وقتی پررنگ‌تر می‌شود که زمان طولانی بیرون از منزل یا محل کار خود هستید و در طول این مدت به تجدید عطر نیاز پیدا می‌کنید. با وجود عطرهای روغنی می‌توانید به‌سادگی از تجدید عطر خود لذت ببرید.

 

تنوع در بسته‌بندی
شیشه‌های عطرهای روغنی بسیار زیبا، شیک و متنوع هستند و به شما این امکان را می‌دهند که میز آرایش خود را با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف این عطرها تزئین کنید.

 

سالم و بدون حساسیت
افرادی که به الکل حساسیت دارند خوب می‌دانند که عطر یا محصولات آرایشی و بهداشتی حاوی الکل چه عوارضی برای پوستشان به دنبال دارد. خبر خوش به این افراد این است که عطر روغنی، فاقد الکل بوده و روی پوست حساسیت ایجاد نمی‌کند.

 

پیشنهاد خرید عطر روغنی مردانه
اکنون که با ویژگی های عطر روغنی آشنا شدید، تصمیم داریم در این بخش چند نمونه از بهترین عطر مردانه را در قالب عطرهای روغنی به شما معرفی کنیم. توصیه می‌کنیم حتماً این بخش را با دقت مطالعه کنید تا در انتخاب عطر مدنظر راحت‌تر تصمیم بگیرید.

 

عطر روغنی اونتوس CREED

اگر به دنبال عطر سرد، میوه‌ای و شیرین می‌گردید، عطر روغنی اونتوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر ماندگاری بسیار زیادی دارد و تا مدت‌ها رایحه خوش آن با شما همراه می‌شود. در نت ابتدایی این عطر از رایحه آناناس، ترنج، سیب و انگور فرنگی استفاده شده است. یاسمین، نعناع هندی، رز و چوب راش در نت میانی و خزه اوک ‌موس، عنبر، وانیل و مشک در نت پایانی این عطر وجود دارد.

 

عطر روغنی تق هرمس HERMES

«عطر روغنی تق هرمس» یکی از بهترین عطرهای روغنی مردانه با رایحه تند و تلخ برای روزهای پاییز و زمستان است. این عطر در دسته عطرهای چوبی قرار می‌گیرد که طرف‌داران بسیاری نزد آقایان دارد. وجود علف وتیور و رایحه های چوبی دیگر حس خوشایندی به این عطر می‌بخشد.

 

عطر روغنی ساواژ Dior

اگر به دنبال بهترین عطر مردانه هستید که در تمامی طول سال بتوانید از آن استفاده کنید، خرید «عطر روغنی ساواژ دیور» را به شما توصیه می‌کنیم. در نت ابتدایی این عطر بوی خوش فلفل سیچوان، عنبر و نارنج به مشام می‌رسد که انرژی و حس خوبی به شما منتقل می‌کند. اسطوخودوس، شمعدانی و علف وتیور نیز گرما و هیجان ویژه‌ای به شما می‌بخشد. بوی سدر، عنبر و لادن نیز در نت پایانی باعث تثبیت بوی عطر و ماندگاری بیشتر آن می‌شود.

 

عطر روغنی بلک افغان Nasomatto

یکی از معروف‌ترین عطرهای روغنی مردانه «عطر بلک افغان» است که به علت شهرت زیاد نیازی به تعریف ندارد. در این عطر از رایحه های دخانیاتی، چوبی، گیاهی، عودی و تنباکویی استفاده شده و به‌شدت ماندگار است. این عطر به‌عنوان بهترین عطر مردانه و زنانه شناخته می‌شود که مصرف آن بین خانم‌ها و آقایان مشترک است. در شب‌های سرد زمستان می‌توانید به رایحه این عطر برای گرمابخشی خود اعتماد کنید.

 

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *