رمزگشایی عطرسازی آقای Olivier Polge ، یک نابغه

DB21 - رمزگشایی عطرسازی آقای Olivier Polge ، یک نابغه

DB22 - رمزگشایی عطرسازی آقای Olivier Polge ، یک نابغه

 

بررسی علایق Olvier Polge درساخت عطر

Olvier Polge خالق Dior Homme مشهور، در طراحی هایش همواره ذائقه ویژه اش را که اکنون مبدل به نوعی امضا در آثارش شده بروز می دهد. او در طراحی هایش گرایشاتی خاص دارد و تمایل به طعم شیرین از ویژگی های بارز او در کارهایش است.

 

علاقه خاص او به کاکائو و انواع خانواده اورینتال اسپایس ها نظیر وانیل و دانه تونکا انکار ناپذیر است. گل های زنبق یا بنفشه را فراموش نکنید! ترکیب زنبق و پودر کاکائو بود که تولد خانواده دیور هوم ها را به همراه داشت و موجب شد تا دوستدارانش آن را تا ابد پرستش کنند.

 

Olivier وابستگی خاصی به زنجفیل دارد. در سبک تولیدات تابستانه و خنک، علاقه او به رایحه های براق ، سرد و تمیز اغلب او را به سوی زنجفیل ، فلفل صورتی و ریحان سوق می دهد و در ارائه رایحه های خنک اغلب به سمت وودی اسپایس یا آروماتیک ها حرکت می کند. البته در این بین هیچ گاه خانواده مرکبات خصوصاً لیمو را فراموش نمی کند!

 

در محصولاتی که پرفیوم هایی خارج از ذائقه او دیده می شود عموماً می توان حضور یک طراح دیگر و تلفیق ذائقه ها را مشاهده کرد. هنگامی که Olivier به سوی طرح ریزی در کارهای لوکس حرکت می کند ، اغلب چرم را در ترکیب با نت های بالمی و شیرین ارائه می دهد. اگرچه علاقه خاص او به طعم های شیرین وی را موفق به خلق آثاری جاودانه ساخت اما La Vie Est Belle از لنکوم ، افتی نسبی در کارنامه کاری او محسوب می شود. البته وجود همکارانی با این سبک سلیقه را نیز در تولید این کار در کنار او نباید نادیده انگاشت و شاید همین امر موجب موفقیت چشمگیر La Vie Est Belle نشد. قرار گرفتن چندین طراح که گرایشی نزدیک به یکدیگر در امر تولید دارند معقول است اما آنچه لنکوم نادیده گرفت شدت و قدرت به کار گیری این افراد از این قبیل پرفیوم ها در تولید کار بود .

 

آینده Chanel در عطرسازی

همان طور که در پست های خبری گذشته دیده شد ، Olivier به زودی جانشین پدر در کمپانی شنل خواهد شد. اولین دورنمایی که از آینده شنل و تولیداتش با توجه به گرایشات Olivier به چشم می خورد ، حرکت محصولات آن به سوی طعم های شیرین و سنگین و تولد مجدد سبک هایی نظیر Chanel Allure ها و … خواهد بود. از این پس می توان امیدوار بود عطرها با قدرت پایداری بیشتری از جانب شنل ارائه شوند و همچینن در ارائه کارهای تابستانه مردانه عطرهای معمول تر اما همه پسندتری را خواهیم داشت.

 

تولیدات زنانه آن پیشرفت بسیار بهتری خواهند داشت و مادمازل ها ممکن است با ویرایشی قدرت گرفته از طعم وانیل یا پودر کاکائو ارائه شوند.

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *