راهنمای انتخاب عطر مناسب تابستان

DB175 - راهنمای انتخاب عطر مناسب تابستان

DB176 - راهنمای انتخاب عطر مناسب تابستان

 

بلند‌ شدن روزها و گرمی هوا حکایت از شب‌های کوتاه و قشنگ تابستانی دارد، در نتیجه بهتر است این تغییر فصل را به فال نیک گرفته و برای تنوع هم که شده آرایش و عطر تابستانی جدیدی را انتخاب کنید.

در این بین خانم‌های زیباچهره به‌ خوبی می‌دانند که آرایش‌های ملایم و سبک برازنده روزهای گرم تابستانی است، این امر در خصوص انتخاب عطر و ادکلن نیز صدق می‌کند و بهتر است در فصل تابستان سراغ ادکلن‌هایی با رایحه ملایم و سبک برویم تا تسکینی برای گرمای تابستان باشد.

 

به همین منظور در ادامه با هم قصد داریم ببینیم چه رایحه‌ای مناسب عطر و ادکلن‌های تابستانی است.

جالب است بدانید هوای گرم تابستان باعث تشدید رایحه‌ها می‌شود و در نتیجه رایحه‌های گرم و نافذ زمستانی دیگر برای شب و روز گرم تابستان مناسب نخواهد بود. این‌ امر باعث شده تا ادکلن‌هایی با رایحه‌های ملایم در فصل تابستان بیشتر مورد پسند آقایان و خانم‌ها قرار بگیرند.

 

رایحه‌های میوه‌ای

اگر از آن دسته کسانی هستید که علاقه زیادی به ادکلن‌های بسیار ملایم دارند و می‌خواهند عطری تازه و جذاب در فصل تابستان استفاده کنند پیشنهاد می‌کنیم ادوتویلت‌هایی با رایحه مرکبات انتخاب کنید.

رایحه‌هایی برگرفته از نارنگی، لیمو، گریپ‌فروت و لیمو عمانی گزینه‌های خوبی برای عطر تابستانی شما هستند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که رایحه‌های مرکبات دوام زیادی ندارند و پس از ۱۰ تا نهایتاً ۱۵ دقیقه اثر آن‌ها کمتر می‌شود. در نتیجه بهتر است شیشه ادکلن خود را در طول روز همراه داشته باشید.

اما اگر به دنبال ماندگاری رایحه ادکلن در فصل تابستان هستید پیشنهاد می‌کنیم ادکلن‌هایی با رایحه گل‌ها انتخاب کنید. این دسته از عطرها نیز بویی تازه و دلنشین دارند و ماندگاری ‌آن‌ها شما را از تجدید ادکلن برای مدت بیشتری بی‌نیاز خواهد کرد.

 

رایحه‌های دریایی

تجربه نشان داده است رایحه‌های خوب و دلنشین تأثیر زیادی در یادآوری خاطره‌های خوش دارند، ازطرف دیگر اگر حتی یک بار به دریا و ساحل سفری کرده باشید می‌دانید که خاطره خوش مسافرت به دریا همیشه در ذهن ماندگار خواهد شد. با این حساب اگر به فکر تجدید خاطره مسافرت‌های خوش گذشته و یادآوری شب‌نشینی‌های کنار دریا هستید پیشنهاد می‌کنیم در فصل تابستان حتماً سراغ رایحه‌های دریایی را بگیرید.

این رایحه‌ها تازگی و جذابیت زیادی دارند و استفاده از ادکلن‌هایی با رایحه‌های دریایی بدون شک روحیه شما را در روزهای گرم تابستانی تقویت خواهد کرد. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم با خرید ادکلن‌هایی که رایحه دریایی دارند صفا و شادابی دریا و ساحل را به خود هدیه دهید.

 

رایحه‌های گیاهی

اگر از آن دسته افرادی هستید که رایحه‌های رازآلود و سنگین را برای شب‌نشینی‌های تابستانی ترجیح می‌دهند پیشنهاد می‌کنیم سراغ ادکلن‌هایی با رایحه‌های چوبی و شیری را بگیرید. برای نمونه ادکلن‌هایی با رایحه‌های نارگیل یا آناناس بدون شک دل شما را خواهند برد.

این ادکلن‌ها رایحه‌‌ای سنگین و ماندگار دارند و گزینه خوبی برای روزهای بلند و شب‌های گرم تابستان هستند. اگر هم به‌دنبال رایحه‌های سنگین‌تری برای مهمانی‌های شبانه در فصل تابستان می‌گردید بهتر است ادکلن‌هایی با رایحه‌های چوبی سنگین‌تری مانند چوب صندل را انتخاب کنید. در نهایت هم اگر از آن دسته افراد اهل گل‌ و گیاه هستید پیشنهاد می‌کنیم ادکلن‌هایی با پایه رایحه گیاهان را انتخاب کنید.

این ادکلن‌ها نه تنها عطر و بویی بسیار تازه و دلنشین دارند بلکه استفاده از آن‌ها شما را در روزهای گرم تابستان یاد هوای تازه و خنک جنگل خواهد انداخت.

 

نکته‌های پایانی

 

انتخاب ادو تویلت به جای ادو پرفیوم‌ها
ادو تویلت‌ها ترکیبات سبک‌تر و رایحه‌ای تازه‌تر و سبک دارند، از این رو ادوتویلت‌ها گزینه مناسبی برای استفاده در روزهای گرم سال هستند.

تست عطرها در محیط بیرون از فروشگاه‌ها
در فصل تابستان پنکه و کولر بیشتر فروشگاه‌های عطر فروشی روشن است، در نتیجه هوای داخل مغازه از بیرون خنک‌تر می‌شود، از طرف دیگر رایحه خوش ادکلن در معرض هوای گرم سریع‌تر منتشر می‌شود، به این ترتیب برای اینکه تصور بیشتری از رایحه‌ای که قصد خرید آن را دارید در ذهن شما شکل بگیرد، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقداری از ادکلن را روی لباس خود در داخل فروشگاه بزنید و سپس از فروشگاه بیرون رفته و در معرض هوای گرم تابستان رایحه عطر را از روی لباس استشمام کنید. در نهایت نیز اگر فرصت دارید اجازه دهید چند ساعتی ادکلن روی لباس شما باقی بماند و خود را به انجام کارهای دیگر سرگرم کنید، پس از چند ساعت اگر باز هم رایحه این ادکلن برای شما دلنشین بود در خرید آن شک نکنید.
‌‌‌
استفاده از عطرهای جامد
اگر از داشتن عطر و ادکلن‌های تابستانی که خیلی زود رایحه خود را از دست می‌دهند خسته شده‌اید، زمان آن رسیده که عطرهای جامد را تست کنید.
رایحه عطرهای جامد لطیف‌تر از عطرهای بر پایه الکل هستند اما ماندگاری آن‌ها بیشتر از ادکلن‌ها است چرا که ترکیبات عطرهای جامد بر پایه روغن است.

 

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *