راهنمای انتخاب عطر بر اساس ویژگی شخصیتی خانم‌ها

DB239 - راهنمای انتخاب عطر بر اساس ویژگی شخصیتی خانم‌ها

DB240 - راهنمای انتخاب عطر بر اساس ویژگی شخصیتی خانم‌ها

 

امروزه استفاده از عطر و ادکلن از ملزومات زندگی هر فرد به شمار می رود اما متاسفانه بسیاری از افراد در انتخاب عطر مناسب برای خود یا برای هدیه دادن به دیگران دچار سردرگمی می شوند.

 

امروزه استفاده از عطر و ادکلن از ملزومات زندگی هر فرد به شمار می رود اما متاسفانه بسیاری از افراد در انتخاب عطر مناسب برای خود یا برای هدیه دادن به دیگران دچار سردرگمی می شوند. طبق علم روانشناسی افراد دارای شخصیت های متفاوتی هستند که هر فرد باید متناسب با شخصیت و نوع خلق و خوی خود بهترین نوع عطر را برای خود برگزیند.

عطر ها تنها مجموعه ای از رایحه های مختلف نیستند بلکه شما با بوییدن هر عطری می توانید حس و حال خاصی از آن بیرون بکشید. پس انتخاب عطر بسیار مهم است چرا که بیانگر تیپ شخصیتی و حال و هوای درونی شما می باشد. در این مطلب سعی کرده ایم تا با توجه به تیپ های شخصیتی متفاوت خانم ها، عطرهای مختلفی را پیشنهاد دهیم. اگر شما هم دوست دارید بدانید که عطر مناسب با شخصیت تان چیست، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

 

بازیگوش: Juicy Couture Oui

از آنجا که شما شخصیت بازیگوش و ماجراجویانه ای دارید، باید به دنبال عطری باشید که این حس را همیشه در شما زنده نگه دارد. یک عطر با پرفیوم میوه هایی چون هندوانه و لیمو در کنار گل هایی چون یاسمین و مریم می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

 

مرموز: Jimmy Choo

عطر جیمی چو رایحه ای ماندگار دارد. این عطر از پرفیوم های گیلاس، دانه تونکاو، گیاه آفتاب پرست یا هلیوتروپ ساخته شده است. مطمئنا افرادی که شخصیتی رمزآلودی دارند و ترجیح می دهند که همیشه رازهایی نگفته داشته باشند، از این مدل عطر خوش شان می آید.

 

تندخو: Carolina Herrera Good Girl

ترکیب پرفیوم هایی چون گل یاسمن و مریم در کنار کاکائو، دانه تونکا، بادام و قهوه عطری را ساخته که بسیار تاثیر گذار و در عین حال دوستانه و صمیمی ست. این عطر آرامش را، درست زمانی که دیگران پا روی دم تان می گذارند، به شما هدیه می دهد. در واقع مانند یک قرص آرام بخش عمل می کند که با یک بار زدن، بی شک به آن اعتیاد پیدا خواهید.

 

کلاسیک: Versace Bright Crystal
برای خانم هایی که روحیه ای کلاسیک دارند، عطری که دارای پرفیوم هایی چون انار، لیمو، ماگنولیا و گل صد تومانی باشد، بهترین انتخاب خواهد بود. این عطر نه تنها برای مراسم رسمی بلکه برای استفاده روزمره نیز مناسب است، از این رو آن را همیشه به همراه داشته باشید و از حس کلاسیک و شیک بودنی که به شما می دهد، نهایت لذت را ببرید.

 

منحصر بفرد: Lancôme La Vie Est Belle
از آنجا که افراد منحصر بفرد دوست دارند که متفاوت تر از دیگران به چشم آیند، عطر آنها نیز باید مانند خودشان خاص باشد. فرانسوی ها عطری ساخته اند که از پرفیوم های زنبق، پرالین و نعنا هندی تشکیل شده است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد می باشید با زدن این عطر، چون ستاره ای در جمع بدرخشید.

 

بی پروا: Marc Jacobs Daisy Love

عطری که برای افراد بی پروا و جسور پیشنهاد می شود، عطر مارک جیکوبز است که از ترکیب پرفیوم های توت و مشک درست شده است. این عطر که رایحه دریا و ساحل را تداعی می کند، بر شور و نشاط روحیه تان می افزاید.

 

قدرتمند: Calvin Klein

عطر کلوین کلین، با ترکیب پرفیوم هایی چون بهار نارنج و چوب سدر عطری را تولید کرده که سمبلی از قدرت است. اگر شما هم دوست دارید قدرت تان را برای دیگران به نمایش بگذارید، این عطر را انتخاب کنید و از اعتماد به نفسی که شما می دهد، نهایت لذت را ببرید.

 

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *