تام فورد Oud Wood ، بازی بزرگان …

DB35 - تام فورد Oud Wood ، بازی بزرگان ...

DB36 - تام فورد Oud Wood ، بازی بزرگان ...

 

آرامش و صلابت M7 هیچ گاه از خاطره ها محو نخواهد شد. مردی مرموز و هوسران که عاشق جاه و مقام بود!

اگرچه این ادکلن محبوب که با رایحه دارویی و تلخش مردان را گیج و مسحور می ساخت دیگر دیده نخواهد شد اما یاد آن از قلب ها هرگز پاک نخواهد گردید.

تام فورد از زمره برندهایی بود که بر آن شد تا در تولیدات Private خود جایی برای این محبوب خاطره انگیز باز کند. این چنین بود که Oud Wood در 2007 متولد گردید و تقدیری شد از مقام M7 by Yves Saint Laurent.

 

Oud Wood … بازی بزرگان

همان ژست ها، همان قدرت و بیان مردانگی در پوستر تبلیغاتی عود وود به چشم می خورد که در M7 با بی پروایی هر چه تمام تر به نمایش گذاشته شد. آنچه که در اولین نگاه از پوستر برمی آید مواجه شدن است با تولیدی مدرن و جوان تر در مقایسه با M7 .

او جوان، گیرا و بسیار هوشمند است و قدرت خود را از پدر به میراث برده است. در رفتار با جنس مخالف بسیار جنتلمن و با پرستیژ است. اعتماد به نفسی عمیق در رفتار، گفتار و دیدگان او به چشم می خورد که حریفان را با نیرویی قوی به عقب می راند. ظاهری هوسران و لذت جو دارد اما فراموش نکنید که او مرد رقابت های بزرگ است. اگر به مبارزه با او دعوت شدید شک نکنید که بازنده میدان شما خواهید بود!

 

Oud Wood تقدیری از M7 YSL

عود وود بر پایه رایحه اصلی عود و چوب رز شکل گرفته است. در ابتدا تند و اسپایسی باز می شود و در میانه تمی چوبی- دودی خفیف به خود می گیرد سپس در نت پایانی با حالتی کرمی و نرم، مرکب از وانیل و دانه تونکا به پایان می رسد.

نت ابتدایی با عطری گلدار و تمیز از رز و نعنای هندی باز می شود. عطری کم شیرین و تمیز از گلهای رز که با سرمایی نعناگون و خفیف ترکیب شده است و نسیمی ممتد همچون کاهگل از آن به مشام می رسد. در این گام عود وود چهره ای آرام از خود به نمایش می گذارد که در واقع نقابی ست بر جاه طلبی ها و رقابت جویی های او!

عطر ابتدایی دمایی متعادل دارد و هرچه به نت میانی نزدیک می شویم رایحه هل به همراه عود و بخور با یکدیگر ترکیب شده و شکوفاتر می گردند. رایحه آرام آرام رو به گرما حرکت می کند. عود وود در این گام فوران می کند و شخصیت اصلی خود را بروز می دهد. همچون آتش سوزنده و گرم می شود تا رقیبان را ذوب کند.

در نت پایانی هستیم. اکنون دیگر هیایو فروکش کرده چرا که برنده تعیین شده است. سکانس پایانی این بازی بزرگ، طعمی شیرین، ملایم و نرم دارد که با حالتی چرب و حیوانی آمیخته است و این همان طعم خوش برد در رقابت های این مرد جاه طلب است.

 

تشابه با M7

اگرچه تام فورد عود وود در کنار ایجاد کاری نو، تقدیری از M7 نیز داشته است اما این بدان معنا نیست که این تولید قوی مشابه یا کاری نزدیک با YSL است. این محصول در عین حالی که سبک خاص خود را دارد می تواند با جلوه های هماهنگش طرفداران آن تولید قدیمی را نیز به شدت به خود جلب کرده و تحسین آنان را برانگیزد. Oud Wood در مقام مقایسه با M7 کاهش بسیار شدیدی در رایحه دارو مانند ایجاد کرده، از تلخی کار کاسته و سبکی مدرن تر ارائه داده است.

 

ترکیبات

فلفل صورتی، عود، هل، بخور، فلفل چینی (فلفل سیچوآن)، نعنای هندی، چوب صندل، چوب سدر اطلسی، وتیور، وانیل، دانه تونکا

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *