با این روش ماندگاری عطر را افزایش دهید

DB19 - با این روش ماندگاری عطر را افزایش دهید

DB20 - با این روش ماندگاری عطر را افزایش دهید

 

در این پست به روشی اشاره خواهیم داشت که علاوه بر آنکه به شما کمک می کند تا استفاده ای بهینه و به صرفه از عطر خود داشته باشید، ماندگاری و پخش رایحه را نیز افزایش دهید.

 

یکی از روش هایی که اصولاً جهت افزایش ماندگاری و پخش رایحه توصیه می شود Perfume Layering یا لایه بندی عطر است. مسلماً تا کنون با ست های ارائه شده از عطرها برخورد داشته اید؟! این ست ها شامل تکه های متفاوتی از قبیل شامپو، لوسیون یا کرم بدن با همان رایحه عطر اصلی هستند که به شما کمک می کند تا با استفاده ی همزمان آنها در کنار عطر اصلی از تکنیک مصرف لایه ای بهره برده و ماندگاری و پخش رایحه را افزایش دهید!

 

یک لوسیون بخرید

در اولین قدم یک لوسیون یا کرم تهیه کنید. این لوسیون باید فاقد هرگونه بو یا عطر حتی در کمترین میزان آن باشد. می توانید از لوسیون های Sensitive استفاده کنید که عموماً فاقد رایحه هستند اما پیش از خرید حتماً از فاقد رایحه بودن لوسیون اطمینان حاصل کنید.

پس از استحمام و اطمینان از تمیز بودن پوست ، عطر محبوبتان را بردارید و مقدار مورد نیاز از لوسیون را کف دست خود بریزید. دو یا سه اسپری از عطر خود را بر لوسیون بپاشید. حالا لوسیون یا کرم را بر پوست بدن خود پخش کنید!
به این صورت تمامی پوست شما با عطر مورد علاقه تان آغشته خواهد شد و این امر کمک می کند تا پخش بویی قوی تر از عطرتان را داشته باشید. البته استفاده از خود عطر را نیز فراموش نکنید.

 

نکته: لوسیون را فقط به مقدار مورد نیازتان در همان لحظه آماده کنید.

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *