اسم ۵ عطر زنانه پرفروش دنیا

DB271 - اسم ۵ عطر زنانه پرفروش دنیا

این روزها عطرها اساسی ترین اکسسوری برای زبان استایل شما هستند. آنها بخشی از ترکیب جهان زنانه هستند و در حال حاضر در بین مردان نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. فروشگاه عطر الیسا که بزرگترین مرجع تخصصی خرید ادکلن اصل در ایران می باشد در این مقاله 5 عدد از برترین عطر های جهان را گرد هم آورده است .عطرهایی که حس بویایی و زیبایی شناختی شما را تحریک می کنند. از عطرهای گلدار و تند گرفته تا عطرهای سبک و تازه، ما در مورد پرفروش ترین عطرهای زنانه تحقیق کردیم و شما مطمئناً رایحه عالی و مناسب خود را دربین این ۵ عطر زنانه پرفروش دنیا پیدا خواهید کرد.

 

1- عطر زنانه ایوسن لورن لیبر

DB272 - اسم ۵ عطر زنانه پرفروش دنیا

این عطر بی نظیر زنانه با رایحه ی فوژه کهربایی در سال 2019 به بازار عرضه شد .لیبره توسط آن فلیپو و کارلوس بنایم خلق گردید.

وقتی از عطر زنانه الهام‌بخش لیبره استفاده می کنید، روح آزاد خود را ابراز می نمایید و خویشتن واقعی و مطمئن خود را در آغوش می گیرید. این عطر درخشان ترکیبی از روایح مرکبات، روایح سبز، گل و چوب است و یک تجربه بویایی الهی که فراموش کردن آن آسان نیست را برایتان به همراه دارد. نت‌های ابتدایی برگ درخت نارنج ، انگور فرنگی سیاه، اسطوخودوس و نارنگی ماندارین بلافاصله صاحب آن را به یک فانتزی دلپذیر مدیترانه‌ای دعوت می‌کنند سپس نت‌های میانی حاوی رایحه ی اسطوخودوس، یاس و شکوفه پرتقال آشکار می شوند و در آخر نت های پایه متشکل از مشک حسی، عنبر، سدر و وانیل ماداگاسکار دارای یک حال و هوای هیجان انگیز دریایی است که روزهای آفتابی روشن را به شب های گرم اغواکننده تبدیل می نماید و استفاده از این رایحه قوی را برای ماه های بهار و تابستان ضروری و واجب می کند.

برای مشاهده عطر زنانه ایوسن لورن لیبر کلیک کنید

 

2- عطر پرفیوم شنل کوکو مادمازل

DB273 - اسم ۵ عطر زنانه پرفروش دنیا

عطر زنانه پرفیوم شنل کوکو مادمازل كه در سال 2001 روانه بازار شد به طوری که با رایحه ی خود یک جوان شجاع و جسور را تداعی می کند و دارای یک ترکیب کاملاً مدرن با کاراکتری قوی و در عین حال شگفت آور و تازه است .

روایح پرتقال تازه و ترنج و شکوفه پرتقال پر جنب و جوش بلافاصله پس از اسپری کردن این عطرحس بویایی را بیدار می کنند. نت میانی شامل رایحه ی شفاف و حساس دست گلي خوشبو و مجلل شامل یاسمن و گل رز و یلانگ‌یلانگ است که کاملا رمانتیک مي باشد و نت پایه روایح جذاب نعناع هندی ، وتیور، لوبیا تونکا ، وانیل ، مشک سفيد و اوک‌ موس را در بر دارد. رايحه ي نت پایه شامل مشک سفید رایحه را با رنگ و بويي خاکی و پودری که لطیف و پیچیده است کامل می کند. این عطر برنده جایزه في في سال 2008 شد . این عطر برای بیرون رفتن در شب و برای استفاده روی پوست فرد قبل از خواب مناسب است. رايحه ي ملايم آن براي هر چهار فصل سال ایده آل است.

این عطر برای زندگی روزمره و مناسبت‌های رسمی‌تر و غیره عالیست و مناسب هر شرايط آب و هوايي می باشد .

برای مشاهده عطر پرفیوم شنل کوکو مادمازل کلیک کنید

 

3- عطر زنانه ورساچه کریستال نویر

DB274 - اسم ۵ عطر زنانه پرفروش دنیا

عطر پرفیوم کریستال نویر از برند ورساچه، عطری است کهربایی با روایح گلهای شرقی و گرم و تلخ  با رایحه ی زنانه و با غلظت ادوپرفیوم  .کریستال نویرکه توسط دوناتلا ورساچه طراحی و در سال 2004 عرضه شد، عطری است با ماندگاری طولانی با رایحه ای حساس ،شیک و لطیف که مدت ها پس از استفاده ماندگار خواهد بود. نت‌های زنجبیل، هل، گل صد تومانی، فلفل و گاردنیا با هم ترکیب شده اند تا رایحه ی ترکیبی از گل‌های سفید زنانه، تند و نارگیل ایجاد شود . صبح آن را آن اسپری کنید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، زیرا شما را از محل کار به هر جایی که می‌روید و حتی فراتر از آن همراهی می کند.

عطار اصلی این عطر آنتوان لای است. نت های اولیه شامل رایحه ی فلفل، زنجبیل و هل و نت های میانی متشکل از رایحه ی نارگیل، گاردنیا، شکوفه پرتقال و گل صد تومانی هستند ودر اخر درنت های پایه روایح چوب صندل، مشک و عنبر نمایان می شوند.

به گفته دوناتلا ورساچه، کریستال نویر یک جوهره کمیاب، حسی و لطیف است.

برای مشاهده عطر زنانه ورساچه کریستال نویر کلیک کنید

 

 4- عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه

DB275 - اسم ۵ عطر زنانه پرفروش دنیا

کالوین کلین یک نام تجاری جهانی با آرمان های جسورانه ، مترقی و زیبایی شناختی اغوا کننده و اغلب مینیمال است.

عطر ایفوریا زنانه از برند کالوین کلین دارای رایحه ای چوبی ، شرقی ،گرم و شیرین  است و دارای غلظت ادوپرفیوم که دارای نت هایی از انار ، بنفشه سیاه ، ارکیده سیاه و چوب ماهون است. شکوفه های ظریف نیلوفر آبی و خرمالو لایه دیگری از عمق و رمز و راز عجیب و غریب را به ایفوریا اضافه می کنند. بطری آن به همان اندازه عطر و بوی عجیب و غریبش ، ابتکاری است که باعث می شود عطر ایفوریا یک زیبایی دوچندانی به میز آرایش دهد. این عطر دارای رایحه ای است که می توانید برای خانمی انتخاب شودکه عاشق رایحه های اغوا کننده است. در نت ابتدایی انار ، در نت میانی رایحه ی لوتوس و ارکیده و در نت پایانی این عطر خوشبو ، مشک ، عنبر ، چوب ماهون و گل بنفشه را می توان احساس کرد .

این عطر بی نظیر با رایحه ی گلی – میوه ای و رایحه پایه چوبی ، در میان زنان در هر سنی طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. هنگامی که در سال 2005 به بازار عرضه شد ، به سرعت مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در چند سال اول محبوبیت خود ،چندین جایزه را به دست آورد .در سال 2006 برنده ی جایزه فی فی شد. امروزه ، ایفوریا بیش از یک دهه پس از معرفی خود ، همچنان مورد علاقه بانوان شیک پوش است. عطر ایفوریا ،یک هیجان احیا کننده و اغواکننده  را به ارمغان می آورد.

برای مشاهده عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه کلیک کنید

 

5- عطر زنانه میس دیور پرفیوم

DB276 - اسم ۵ عطر زنانه پرفروش دنیا

عطر پرفیوم میس دیور از یک انگیزه وحشی متولد شد که در آن میل شدید برای مسحور کردن آقايان توسط زنان وجود دارد. اولین تصویر این عطر، عکس اولی است که در این مطلب قرار داده شده است.

میس دیور فتنه می‌کند، هیجان‌زده می‌کند و ما را به شگفتی عشق و تمام زیبایی‌های دنیا دعوت می‌نمايد.

این عطر برای “زن جوان شیک و با روحیه عاشق” ساخته شده است. رايحه ي عاشقانه میس دیور ، عشقی شدید و بازیگوش را القا می کند. او شادی بي اختيار زنان جوان امروزی را به تصویر می کشد. از یک رايحه ي آغازين تازه، میوه‌ای و مرکباتی به نت‌های گلی و سپس به ظرافت نجیب پاتچولی می‌رسد، قبل از اینکه در نهایت با رايحه ي مشک،به پایان برسد.

نت اولیه نارنگي ماندارین ایتالیایی. نت مياني: یاس مصری مطلق و گل رز. نت پایه: نعناع هندی و مشک.

برای مشاهده عطر زنانه میس دیور پرفیوم کلیک کنید

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *