خرید و سفارش مستقیم عطر و ادکلن اصل از آمریکا

DB213 - خرید و سفارش مستقیم عطر و ادکلن اصل از آمریکا

خرید از آمریکا به صورت مستقیم برای اولین بار
سفارش مستقیم عطر و ادکلن های ارجینال و Niche ، از بازرگانی های آمریکایی با قیمتی باورنکردنی
برای استعلام قیمت و خرید عطر و ادکلن اورجینال مورد نظر خودتون با ما تماس بگیرید
دریافت سفارش 25 روز پس از ثبت نهایی

 

DB214 - خرید و سفارش مستقیم عطر و ادکلن اصل از آمریکا

 

خرید عطر و ادکلن ارجینال از آمریکا
خرید از آمریکا ، تجربه ای بسیار خوشایند از ”لذتِ خریدِ بدون مرز” است. اکنون برای اولین بار خرید انواع عطر و ادکلن نیش و لوکس به صورت مستقیم از آمریکا، در دیجی بوم فراهم شده است. شما می توانید عطرهای خود را با قیمت های عمده و بسیار عالی، با تضمین اصالت کالا و بی واسطه به دیجی بوم سفارش دهید و درب محل رایگان دریافت کنید.

 

نحوه ثبت سفارش خرید از آمریکا
عطر مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید ، با ما تماس گرفته و “نام کامل عطر” و ” نام برند ” آن عطر را به ما اعلام کنید. ما ابتدا موجودی قطعی ادکلن شما را در آمریکا بررسی می کنیم و سپس، سفارشتان را ثبت می کنیم.

 

تماس با ما
041-33350066

 

پرداخت و زمان تحویل عطر
پرداخت هزینه سفارش در دو بخش انجام می شود. ابتدا نیمی از هزینۀ ادکلن به عنوان بیعانه دریافت می شود، سپس باقی ماندۀ آن پس از تحویل سفارش از شما دریافت می گردد. سفارشات ظرف مدت 25 روز به دست شما خواهند رسید.

 

نحوه ارسال و تسویه نهایی
ارسال با پست سفارشی (تمامی نقاط ایران) انجام میشود
هنگام ارسال سفارش شما با پست به دلیل قرارداد نداشتن دیجی بوم با شرکت پست ، لازم است قبل از ارسال ، باقی مانده حساب خود را پرداخت نمایید. در روش پست سفارشی، بسته شما ظرف مدت ۲ تا ۶ روز کاری به دستتان خواهد رسید.

 

کلیدواژه : Egerdwekalaآمازونادکلنادکلن اصلادکلن خالصادکلن زنانهادکلن ماندگارادکلن مردانهادکلن گرمیارائه دهنده سرویس خرید از آمازوناسپریامازونایگردتشخیص ادکلن اصلتشخیص عطر اصل از تقلبیحراج های آمریکاخرید آمازونخرید آمریکاخرید ادکلنخرید از ebayخرید از آمازونخرید از آمریکاخرید از امازونخرید از ایبیخرید از دبیخرید از سوقخرید از علی اکسپرسخرید از والمارتخرید از کلیه سایت های خارجی از سراسردنیاخرید امازونخرید با ضمانت از آمازونخرید با گارانتی از آمازونخرید خارجیخرید ساده از آمازونخرید عطرخرید مستقیم از آمازونخرید پرفیومخرید کالا از سایت آمازوندیجی بومسامانه خرید کالا از سایت های خارجیسفارش از آمریکاسفارش مستقیمعطرعطر اصلعطر تلخعطر تندعطر خالصعطر خنکعطر خوبعطر زنانهعطر شیرینعطر عودعطر ماندگارعطر محبوبعطر مردانهعطر ملایمعطر هدیهعطر و ادکلن عمدهعطر پرفروشعطر گرمعطر گرمیفروش ادکلنفروش عطرفروش پرفیومفروشگاه ادکلنفروشگاه عطرفروشگاه پرفیوملک لک گروپ با سابقه ترین سایت خرید از آمازونمراکز خرید آمریکاویکالاپرفیومپرفیوم ادکلنیپرفیوم اصلپرفیوم خالصپرفیوم روغنیپرفیوم زنانهپرفیوم ماندگارپرفیوم مردانهپرفیوم گرمی
عطر دیجی بوم