فروشگاه عطر و پرفیوم دیجی بوم – عطر دیجی بوم – دیجی بوم پرفیوم

DB133 - فروشگاه عطر و پرفیوم دیجی بوم – عطر دیجی بوم – دیجی بوم پرفیوم

DB134 - فروشگاه عطر و پرفیوم دیجی بوم – عطر دیجی بوم – دیجی بوم پرفیوم

 

عطر دیجی بوم – Digibom مفتخر است دانشنامه آنلاین عطر و فروشگاه اینترنتی خود را که شامل اطلاعات جامع و معتبر دنیای رایحه ها و همچنین ارائه باکیفیت ترین محصولات موجود در بازار جهانی است را به مخاطبان عزیز عرضه نماید. عطر دیجی بوم سعی دارد تا با معرفی عطرهای نیش مانند سرج لوتنز – بای ردو – کارنر بارسلونا – مونتال و… و همچنین ادکلنهای تولید محدود خدمتی ویژه به عاشقان عطر و پرفیوم ارایه دهد. این مجموعه قصد دارد تا تجربه سالیان متمادی خود ونیز دانش روز عطر و پرفیوم را با شما به اشتراک بگذارد.

 

کارشناسان مجرب ما با سابقه موفق در زمینه فروش انواع عطر، اقدام به گسترش دامنه کاری و ارائه خدمات به هم میهنان عزیز در سراسر کشور کردند و در آن زمان ایده فروش اینترنتی عطر و پرفیوم های ادکلنی خالص که شبیه آن در بازار و سایتهای دیگر موجود نیست به صورت گرمی متولد شد و بلاخره اولین فروشگاه اینترنتی عطر پرفیوم به صورت گرمی را در ایران راه اندازی شد.

 

کنون پس از گذشت چندین سال با عنایت خدواند و پشتکار تیم “دیجی بوم” توانسته ایم در زمینه افزایش اعتبار فروشگاه و درصد اطمینان و رضایتمندی مشتریان به نتایج چشمگیری دست پیدا کنیم.

 

فروشگاه اینترنتی دیجی بوم در نظر دارد پایه های خود را بر اساس اعتبار و اصالت کالا بنا کند. و به شما این تضمین را می دهیم که کلیه محصولات و عطرهای فروشگاه اصل بوده و بدون هیچ گونه مواد افزودنی به فروش می رسد.

 

فروشگاه اینترنتی دیجی بوم در زمینۀ خرید و فروش عطر و ادکلن، فعالیت می‌نماید. محصولات این فروشگاه انواع و اقسام عطر وادکلن های مردانه، زنانه و دخترانه را شامل می‌شود. و تمامی آنها دارای کیفیت عالی و از برندهای محبوب خارجی تهیه می گردند. تا این اطمینان را به مشتریان بدهد که محصول خریداری شده را با خیال راحت و در کمال آرامش مصرف نمایند.

 

معرفی انواع عطرهای خالص بصورت گرمی و عطرهای اورجینال  مردانه و زنانه، دخترانه  و ارائه خدمات مناسب حال مصرف کنندگان و تلاش در جهت تسهیل فرآیند  انتخاب محصولات با توجه به سلیقه مشتریان و انتخاب مناسب‌ترین عطر  و ادکلن، بر اساس فاکتورهای مختلف از جمله نوع برند و غیره  با نازلترین قیمت و تحویل در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود. ایجاد یک تجارت پایدار با توجه به ارائه محصولات با کیفیت و سعی و تلاش در بدست آوردن رضایت مندی هر چه بیشتر مشتریان گرامی.

 

اهداف:

از آنجا که سنت استفاده از عطر و مواد خشبو در ایران سابقه ای کهن دارد بر آن شدیم تا مجموعه ای کاملا تخصصی و متفاوت را برای علاقه مندان فراهم آوریم و خرسندیم به عنوان اولین مجموعه ایرانی و خارجی این امکانات متمایز را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهیم.

 

خدمات:

۱- عرضه کاملترین بانک اطلاعاتی در غالب دانشنامه آنلاین

۲- بهره گیری از مشاوران در انتخاب عطر مناسب

۳- ارائه بروزترین اخبار و مقالات تخصصی عطر

۴- فروش ویژه با قابلیت اتصال به درگاه اینترنتی . واریز ، حساب یا کارت

۵- فروش جدیدترین محصولات بازار جهانی با قیمت و کیفیت مناسب

۶- ارسال محصولات به اقصی نقاط ایران

7 – انتخاب عطر دلخواه با زمان بیشتر و مورد تجزیه و بررسی قرار دادن عطر

8 – خرید به مقدار دلخواه و بدون محدودیت(حتی یک میل)

9 – ارسال رایگان و سریع

10 – شیشه عطر با کیفیت و رایگان

11 – مشاوره رایگان

12 – ارسال از عطرهای مختلف جهت تست همراه با سفارشات

13 – تضمین قیمت و کیفیت

14 – دسترسی آسان و سریع به سایت و مشاوران این مجموعه

15 – پاسخگویی سریع

16 – ارسال سفارش شما در همان روز

17 – ارسال کد رهگیری جهت پیگیری بسته

 

امید است با همراهی و همدلی شما عزیزان این مجموعه را بیش از پیش گسترش داده و به زودی خدماتی متمایز را از سوی این مجموعه نوید می دهیم.

درپایان از تمامی دوستان، همکاران و عزیزانی که تمایل به همکاری با این مجموعه را دارند با آغوش باز استقبال می نمائیم و پذیرایشان هستیم تا از دانش- پیشنهادات و انتقاداتشان در جهت بهبود این فضا نهایت استفاده را ببریم.

فروشگاه اینترنتی عطر و پرفیوم دیجی بوم اوقات خوشی را برای شما آرزومند است.

کلیدواژه : ادکلنادکلن اصلادکلن خالصادکلن زنانهادکلن ماندگارادکلن مردانهادکلن گرمیاسم عطر مشهوراسپریال سی کالاانواع عطرایرانوسبامیلوخانومیخرید ادکلنخرید عطرخرید پرفیومدیجی استایلدیجی بومدیجی کالاروشاریحاسایت ادکلنسایت عطرسایت عطر افشانسایت فروش ادکلنسایت فروش عطرسایت لیلیومسفیرعطرعطر 19عطر اصلعطر افشانعطر ایرانعطر بامیلوعطر تلخعطر تندعطر تهرانعطر خالصعطر خانومیعطر خنکعطر خوبعطر دیجی کالاعطر روشاعطر ریحاعطر زنانهعطر سفیرعطر شیرینعطر عودعطر لوکسعطر لیلیومعطر ماندگارعطر محبوبعطر مدیسهعطر مردانهعطر ملایمعطر میثمعطر نوبهارعطر هدیهعطر و ادکلن لیلیومعطر پرفروشعطر چعطر کیشعطر گرمعطر گرمیعطرآراعطراراعطرافشانعطرسراعطریومفروش ادکلنفروش ادکلن لیلیومفروش عطرفروش عطر لیلیومفروش عمدهفروش پرفیومفروشگاه ادکلنفروشگاه خانومیفروشگاه عطرفروشگاه عطر سفیرفروشگاه عطر لییومفروشگاه ماه 24فروشگاه ماه 7فروشگاه پرفیومقیمت ادکلنلوکس بایرلیلیوملیلیوم عطرلیلیوم پرفیومماه 24ماه 7ماه24ماه7مدیر سایت لیلیوممدیسهمیثم عطرنام انواع عطرپرفیومپرفیوم ادکلنیپرفیوم اصلپرفیوم خالصپرفیوم روغنیپرفیوم زنانهپرفیوم عطرپرفیوم ماندگارپرفیوم مردانهپرفیوم گرمی
عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *