جیمی چو، مردی برای لحظه

DB53 - جیمی چو، مردی برای لحظه

DB54 - جیمی چو، مردی برای لحظه

 

اگر قرار است در زمان حال باشید و از آنچه که دارید لذت ببرید جیمی چو من پیشنهاد ما به شماست!! این عطر قرار نیست شما را با رایحه ای خاص، گیج و شگفت زده کند اما می تواند نظر مثبت اغلب افراد را داشته باشد.

 

عطری معتدل و چهارفصل است که تمایل به خنکی بیش از گرمی در آن به چشم می خورد واز زمره کارهایی ست که کمتر به آن توجه شده و همچنان نیز این وضعیت شامل حال آن می شود.

 

این عطر مردانه آغازی کمی شیرین و ملایم اما پرانرژی از آناناس دارد که در کنار خربزه با کمی تم سینتتیک ادامه پیدا می کند. پس از چند دقیقه رایحه ی اصلی خود را به خوبی نمایان می سازد حس پررنگ و قوی از تمیزی و طراوت لاوندر (اسطوخودوس) که آن را کاملا آروماتیک جلوه می دهد.

 

در مجموع عطری که با تلخیِ جوان و با شخصیتِ دسته اروماتیک ها سر و کار دارد و کمی تیزی را از ترکیب نعنای هندی با سایر مواد به دست آورده است. عطری روزانه که بر خلاف کم مهری هایی که بر او رفته بسیار جالب و گیراست!

 

تغییرات رایحه در ادامه ی عمر عطر قابل ملاحظه نیست و تنها بواسطه ی حضور جیر با بروز اندکی حس چرم مانند، کمی تعدیل تر شده و از شدت شیرینی آن کاسته می شود. در مشابهت به فضای عطرهای بیشتر آشنا، می توان آن را هم خانواده با مون بلان لجند دانست و در واقع “جیمی چو من” عطری مردانه ، تلخ در سبک آروماتیک ها با اندکی شیرینی تمیز و شامپو مانند است که تم خنک و پر انرژی ای دارد.

 

این عطر دارای پخش بو و ماندگاری مناسب برای استفاده در طول روز می باشد.

 

اگر از عطرهایی نظیر ورساچه پور هوم یا ناتیکا وویاژ لذت می برید ، این محصول انتخاب روزانه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

 

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *