بهترین نقاط بدن خانم ها برای عطر زدن

DB149 - بهترین نقاط بدن خانم ها برای عطر زدن

DB150 - بهترین نقاط بدن خانم ها برای عطر زدن

 

خانم های شیک پوش و زیبایی که به دنبال جذابیت بیشتر هستند بهتر است راز صحیح عطر زدن را یاد بگیرند. برای اینکه همواره خوشبو باشید علاوه بر انتخاب یک عطر خوشبو و قوی، باید با فوت و فن های عطر زدن آشنا باشید تا ماندگاری عطر را بیشتر کنید. بسیاری از افراد بدون اطلاع صحیح از نحوه ی عطر زدن، مقدار زیادی عطر استفاده می کنند که این موضوع سبب می شود افراد هنگام عبور از کنار آن ها و یا قرار گرفتن در کنار آن ها از بوی عطرشان کلافه شوند. برای ماندگاری بیشتر عطر نیازی نیست که حجم بالایی از عطر را استفاده کنید بلکه تنها کافیست اصول صحیح عطر زدن را بلد باشید. در این مطلب شما را با اصول عطر زدن خانم ها آشنا می کنیم.

 

خانم ها به این نقاط عطر بزنید
ماندگاری بوی عطر فقط به کیفیت آن نیست. اگر می‌خواهید بوی عطرتان ماندگاری بیشتری برجای بگذارد، عطر را در ۳ نقطه از بدن اسپری کنید. مُچ دست، پشت گوش‌ها و پشت زانوها. این سه ناحیه از بدن، نقاطی هستند که نبض بدن از آن‌ها عبور می کند. بعد از این سه نقطه، موهای سر نیز جای مناسبی برای عطر زدن است. هر جایی که بروید رَدی از بوی خوش در هوا به جا خواهید گذاشت.

 

نکات مهم در مورد عطر زدن
◄عطر را در فضای بین سینه‌ها استفاده نکنید چون باعث بروز جوش و بثورات پوستی در این نواحی می‌شود.
◄هرگز عطر را به ناحیه زیربغل نزنید زیرا اثر ضدعرق و خوشبوکننده ندارد و وقتی با عرق ترکیب می‌شود، بوی بدی تولید می‌کند.
◄عطر را روی لباس‌های روشن نزنید زیرا ایجاد لکه می‌کند.
◄عطر را در مکانی سرد و تاریک و دور از نورخورشید نگه دارید زیرا گرما با آن واکنش می‌دهد و خراب می‌شود. بعد از بازکردن در عطر، حداکثر تا ۲ سال باید از آن استفاده شود.
◄عطر را روی لوازم تزیینی و جواهرات نزنید زیرا بعضی عطرها باعث تخریب طلا و جواهر می‌شوند.
◄در هوای سرد از عطرهای قوی استفاده کنید زیرا سرما شدت عطر را کم می‌کند و برعکس تابستان‌ها عطر ملایم بزنید.
◄بهترین زمان عطر زدن، درست بعد از حمام است چون منافذ پوست باز هستند و عطر کاملا نفوذ می‌کند. بهتر است در حمام از صابون بدون عطر استفاده کنید به‌خصوص در نواحی‌ای که قرار است عطر بزنید. صابون‌ها و دئودورانت‌ها روی بوی عطر تاثیر می‌گذارند و ترکیب آنها خوشبو نمی‌شود.

 

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *