بررسی سه عطر زنانه از برند پر سابقه و سلطنتی Creed

DB33 - بررسی سه عطر زنانه از برند پر سابقه و سلطنتی Creed

DB34 - بررسی سه عطر زنانه از برند پر سابقه و سلطنتی Creed

 

Creed قدیمی ترین برند تولید کننده عطر هست که در حال حاضر حدود 250 سال سابقه تولید داره . عطرهایی رو برای خانواده های سلطنتی طراحی کرده و محصولات اون مورد توجه رهبران سیاسی و ورزشکاران و هنرمندان هالیوود بوده ، تا جایی که میشل اوباما ، بانوی اول آمریکا هم عطر خودش رو از این برند انتخاب کرده.

 

این کمپانی استانداردهای سختی رو ،هم در تولید عطر و هم در سرویس دهی به مشتری هاش داره و همین امر یکی از عوامل ماندگاری آن در طی 200 سال بوده است.

 

سه مورد از برترین های زنانه کرید:

 

Love in White

عطری که میشل اوباما از اون استفاده می کنه . محصول 2005 هست و در خانواده رایحه های شرقی- گل دار قرار داره. عطری بسیار زنانه، سنگین و اشرافی داره که مناسب مهمانی ها و مراسم شبانه ست . کسانی که ایفوریا رو پسند می کنن احتمالاً از این رایحه هم خوششون خواهد اومد.

 

Spring Flower

مناسب سنین جوان طراحی شده ، عطری با رایحه گل ها و میوه که ، سبک ،ملایم و دخترانه ست . این عطر دسته ای از گل های بهاری ست به همراه حسی از تازگی ، مثل عطر طبیعت بهار پس از باران. محصول 2006 .

 

Acqua Fiorentina

و جدیدترین مدل زنانه Creed که تولید 2009 هست . این عطر با حالت با طراوتی از لیمو باز می شه و در خانواده ی گل دار-میوه ای قرار می گیره اما رایحه میوه ای اون شیک طراحی شده و مشابهتی با عطرهای معمولی و ارزان قیمت در این سبک نداره. دوام نسبتاً خوبی داره.

 

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *