محل اسپری و مصرف عطر و پرفیوم

DB125 - محل اسپری و مصرف عطر و پرفیوم

DB126 - محل اسپری و مصرف عطر و پرفیوم

 

چه عطری را کجا مصرف کنیم؟
همانطور که از رنگ سال و رنگ فصل بحث میشود در بحث عطر ادکلنها هم باید از عطر ادکلن سال و عطر ادکلن فصل صحبت کنیم. طبیعتاً عطر ادکلنهایی که بهتر است در روزهای گرم و آفتابی استفاده شوند، با عطر ادکلنهایی که مناسب روزهای سرد زمستانند، یکسان نیستند .

 

از عطر ادکلنهایی که رایحه سنگینی دارند(مانند بولگاری، اسکادا و ایریا)، ترجیحاً در محافل رسمی استفاده کنید. همیشه بهتر است که در مکانهای رسمی از رایحه های تلخ، گرم، شیرین و تند استفاده کنید .
در ساخت عطر ادکلن تلخ معمولاً از پرفیومهایی مانند ریشه درختان و ادویه های تند شرقی استفاده می کنند. عطر ادکلنهای شیرین و گرم هم عطر ادکلنهایی هستند که از بو و طعم شکلات و میوه های تابستانی برخوردارند.

 

عطر ادکلن سرد به عطر ادکلنی میگویند که حس خنکی و تازگی را القا کند. استشمام این عطر ادکلنها معمولاً باعث میشود که طعم میوه هایی مانند خیار و هندوانه را به خاطر بیاوریم .
عطر ادکلن ترش به عطر ادکلنی میگویند که طعم مرکبات را به خاطر بیاورد. عطر ادکلنهای ترش نیز القاکننده حس طراوت و شادمانی اند.
عطر ادکلنهای سرد و ترش باعث آرامش روحی و رفع خستگی نیز می شوند لابد دیده اید که در باشگاههای ورزشی، هوای داخل باشگاه را معمولاً با رایحه های سرد و ترش مطبوع می کنند. عطر ادکلنهایی با طعم گلهای وحشی میتوانند حس صمیمیت بیشتری به محیط القا کنند .
از عطر ادکلنهایی مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجیحاً در محافل دوستانه و صمیمی استفاده کنید. همیشه بهتر است که در محافل دوستانه و صمیمی، از عطر ادکلنهای سرد و ترش استفاده کنید .

 

در فصل بهار از عطر ادکلنهای ملایم استفاده کنید. عطر ادکلنهای ملایم و بهاری را معمولاً از گلهای بنفشه، تمشک و مگنولیا می گیرند.
در روزهای گرم تابستان برای ماندگاری بوی عطر ادکلن باید به دفعات بیشتری از آن استفاده کنید با این حساب، بهتر است که در فصل گرم از عطری استفاده کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد .
در فصل گرم استفاده از رایحه های خنک و ترش، تلخ و سرد، جنگلی و وحشی بسیار خوشایند است . استفاده از رایحه های خنک و ترش در فصل تابستان، سرمای خوشایندی را به شما و اطرافیانتان منتقل میکند و در نتیحه از حس گرمای محیط می کاهد تا به یک حس تعادل دمایی برسید .ماندگاری عطر ادکلنها در هوای سرد بیشتر است. یعنی در پاییز و زمستان با توجه به دمای پایین هوا، الکل موجود در عطر ادکلن دیرتر تبخیر می شود. در فصلهای سرد سال، بهتر است از رایحه های سنگین مانند عطر ادکلنهای شیرین، تند و تلخ استفاده کنید .

 

 

عطر دیجی بوم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *